آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگانفصل پنجم ـ فرآیند دریافت، ثبت و بررسی شکایات توسط انجمنمالی و تجاری

آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان – مرحله دو

مرحله دوم ـ بررسی شکایت
ماده۲۰ـ انجمن باید تمام تلاش خود را جهت سازش طرفین شکایت، راجع به خسارات مالی ناشی از ارتکاب تخلف به عمل آورده و ظرف پانزده روز از تاریخ دریافت شکایت، نسبت به حل و فصل اختلاف اقدام نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *