آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگانفصل پنجم ـ فرآیند دریافت، ثبت و بررسی شکایات توسط انجمنمالی و تجاری

آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان – ماده۳۰

ماده۳۰ـ مهلت جمع‌آوری کالا یا خدمات عرضه شده به منظور تعمیر، اصلاح و رفع عیب، متناسب با عرف و با لحاظ نوع کالا و خدمات، توسط مرجع رسیدگی‌کننده تعیین می‌گردد. مهلت یادشده حداکثر برای یک بار قابل تمدید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *