« دستور العمل چگونگی ثبت الکترونیکی شرکتها و موسسات غیر تجاری» – ماده۱۱
ماده۱۱) مرجع ثبت شرکت های مرکز استان یا اداره ثبت شهرستان محل اقامتگاه شخص حقوقی، مکلف است به منظور مستند سازی و حفظ سوابق حاوی اصل امضای افراد ذی سمت، هر دویست نسخه سند چاپ شدۀ مرتبط به هر دفتر الکترونیک را به ترتیب شمارۀ مندرج در سند از شماره ۱ الی ۲۰۰ جمع آوری و پس از ممهور نمودن آن به مهر اداره ، به همراه فهرست تهیه شده از سامانه، مجلد و صحافی نموده و نگهداری نماید.