آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگانفصل پنجم ـ فرآیند دریافت، ثبت و بررسی شکایات توسط انجمنمالی و تجاری

آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان – ماده۲۵

ماده۲۵ـ سازمان حمایت، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و ادارات تابع آنها، اتحادیـه‌های صنفی و انجمن‌ها موظفند به منظور احـقاق حقوق مصرف‌کننده، در صورت اطلاع از وقوع هرگونه تخلف، مراتب را برای رسیدگی به ادارات تعزیرات حکومتی اعلام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *